Sunday, May 22, 2016

that time again

Hvis man går tilbage på bloggen kan man se, at jeg mindste en gang om året får mit USA flip. Og hvis nogen skulle være i tvivl, så ELSKER jeg at rejse i USA. Som sagt får jeg mit 'jeg-må-og-skal-til-usa' flip mindst en gang om året. Men i år bliver det rigtig slemt! For første gang i 15 år, kommer vi ikke afsted. Vi har simpelthen ikke råd i år. Meget fornuftigt forslog mr. moonshine, at vi sparer op, og så tager afsted med god økonomisk samvittighed. Det er jo også det bedste, men absolut ikke det sjoveste. Og for at 'rub it in my face', har både min bror og min svigerinde lige været i USA. Og min fætter rejser om et par uger. Damn jeg er så pisse misundelig (ja jeg ved misundelse er en grim ting). Så jeg har lavet en aftale med mr. moonshine. Vi lader som om, at vi rejser til marts næste år.....og så må vi se om der bliver råd. Så har jeg en slags gulerod, og jeg kan gå i gang med at planlægge. Jeg er nemlig total planlægger, når det kommer til USA. Jeg elsker at finde nye små byer i sydstaterne, som vi skal besøge. Her er vores (måske) kommende roadtrip:

 Orlando, FL
Destin, FL
Eufaula, AL
Gatlinburg, TN 
Savannah, GA

English: For the first time in 15 years - we are not going to the US. Hopefully we'll go next year and visit these beautiful places.
 
 
 
 
 

No comments:

Post a Comment