Friday, May 13, 2016

polterarbend







Jeg blev desværre syg forrige torsdag. Hvilket ikke var super fedt, når ens fornemmelsen sagde, at min polterarbend var om lørdagen(jeg ønskede at få skubbet min polterarbend til efter brylluppet, og Rosa var lidt større) Jeg prøvede ALT for, at lokke det ud af min mand, mor, søstre og naboer. Men INGEN afslørede noget. Så da jeg vågnede lørdag og havde det monster dårligt, var jeg faktisk lettet over, at det nok ikke var i dag. Jeg var dog stadig ikke 100% sikker. Men da klokken var 10 og ingen var dukket op, tog jeg 2 Panodil og en lur med Rosa. For første gang i meget lang tid tog vi en laaang lur. Jeg vågner ved en masse puslen ved siden af sengen, og da jeg kigger op står der 12 af mine allerbedste tøser og griner. Damn jeg blev forskrækket, og Rosa begyndte at tudbrøle..... Hvilket man jo godt kan forstå. Nå men op på hesten og ind til et lækkert brunch bord med kold cava og gluten brød/kage    (så skide betænksom - luv them) Efter brunch'en stod den på bowling og drinks, private sushi undervisning, masser af drinks og underholdning. Det blev lige præcis den dag, som jeg gerne ville have. Takker alle de dejlige Ladies som gjorde dagen perfekt!!

English: Had my bachelorette party a couple of weeks ago. I was sick with the flu - So typical! But I had the best day with my favorite gals. 



No comments:

Post a Comment