Thursday, May 5, 2016

online shopping, verdens bedste hubby & lillebror



Min lillebror er lige kommet hjem fra 4 dage i USA, og se hvad han havde med hjem til mig. Den lyserøde kjole er en gave fra Mr. Moonshine aka verdens bedste hubby. You gotta love ebay and online shopping! Jeg er nok lidt (måske meget) en pestillens, når jeg hører at folk skal til USA. Så går jeg straks amok på eBay, etsy, target, Wal-Mart og får folk til at tage det med hjem. Så slipper jeg for fragten fra USA til DK, som er pænt dyrt. Det er faktisk lidt tarveligt, fordi jeg ALDRIG har plads til at tage noget med hjem til andre. Når vi rejser til USA er det med 1 kuffert derover og 3-4 stykker hjem. Både mr. Moonshine og jeg shopper nærmest kun, når vi er i USA. Og jeg må sige jeg elsker target og Wal-Mart's børneafdelinger, og det fylder jo også. Jeg er heldigvis så heldig, at have fantastisk familie i både Virginia & Florida, og venner i Californien, som altid tager ting med hjem til mig. Nu er min bror lige kommet hjem, og min svigerinde rejser til USA i dag(er SÅ misundelig) og min fætter rejser om 1 måned. Så jeg er dækket ind de næste par måneder!
Udover det fantastiske vintage tøj, fik jeg mine favorit sko fra target og min vidunder rengøringsspray fra Honest.
Og hver gang min bror rejser udenlands har han ALTID modemagasiner eller sladderblade med hjem til mig. Det har han gjort siden 8. Klasse. Og nu har han også altid noget med til Kalle. Tak Bekim - verdens bedste lillebror!


English: My sweet brother just got back from a 4 days trip to the USA, and look what he brought me.The pink dress was gift from mr. moonshine aka best hubby ever! I'm lucky to have family in VA, FL and friends in CA, who always bring/send me my stuff from my online shopping. The shipping is pretty pricy from the USA to Denmark, so I end up saving a lot of money. My brother also got me my favorite shoes from Target & my Wonder cleaning product from Honest. And every time my brother goes abroad he will bring me magazines, he has done that since 8th grade. Now he also bring back something for Karl. Thank you Bekim - the best little brother

No comments:

Post a Comment