Monday, May 30, 2016

bryllup



 15.30
 
 12 timer senere

Jeg fik ikke taget billeder af det fine brudepar i lørdags. Det gjorde Mr. Moonshine, og jeg tænker, at de selv skal se billederne, inden jeg smider dem på nettet. Det var en skøn dag med mange af mine dejlige venner, god mad og masser af kærlighed. Må indrømme at jeg stadig er halv smadret efter party til 3.30 - er nok ved at blive for gammel. Jeg var også så 'fornuftig' at komme hjem uden mobil. Det skal dog siges til mit forsvar, at en af mine venner troede det var hans mobil og tog den med hjem. Så jeg var ikke helt uansvarlig, men er mobilløs indtil onsdag.

English: we went to a wedding this Saturday and had a lovely time with friends, good food and a whole lot of love. We danced until 3.30(there is 12 hours between the 2 pictures) and i am still so tired. I am getting too old for this. Oh and i got home without my phone. So i am phoneless until wednesday.

No comments:

Post a Comment