Saturday, May 7, 2016

Rosa





Rosa startede i vuggestue i mandags, og det gik egentlig okay. Det var jo kun 3 dage pga helligdag, og jeg var der hele tiden. Så jeg er meget spændt på, hvordan det kommer til at gå i næste uge, når jeg ikke er der. Jeg håber virkelig, at hun bliver glad for det, og at hun bliver lidt mindre morknyttet. Det er blevet bedre, men hun kan stadig gå helt i panik, hvis jeg går ud af rummet. Hendes søvn er ikke blevet meget bedre, og nu vågner hun kl 5.45 i stedet for kl 7. Tror aldrig Karl er vågnet før kl 6.30 og normalt sover han til 7.30 eller senere. Så vi har været heldig med hans søvn rytme. Men fuuuuck man er smadret, når man kun har fået 4 timers søvn og så vågner hun super frisk og fyldt med energi kl 5.45. Men jeg har ja hatten på og tror (naivt), at når hun først er kørt ind i vuggestuen, sover hun igennem hele natten. 


english: Rosa started in daycare on Monday, and it went okay. It was only three days due to bankholiday, and I was there all the time. So I'm very nervous about how it will go next week when I'm not there. I really hope that she will be happy, and  that she will become a little less mommy attached. It has improved, but she'll still panic if I leave the room. Her sleeping is not that much better, and now she wakes up at 5:45am instead of at 7. Karl never woken up before 6:30am and now he usually sleeps until 7.30 or later. Damn you are a mess when you've only had 4 hours of sleep and Rosa is wide awake and full of energy at 5.45. But I am positiv (and maybe a bit naive) that once her routine is steady with daycare and her bedtime, she will sleep through the night. 

No comments:

Post a Comment