Wednesday, May 11, 2016

Mood

Top: vintage
skirt: vintagechic
sunglasses: bonlook

Jeg er i total dårligt humør i dag (beklager på forhånd min sure post), lidt som en tikkende bombe. Rosa vågnede 3.30 og sov kun 20 min derefter. Så det er ikke blevet bedre med hendes søvn, og jeg forstår det simpelthen ikke. Hun var i vuggestue i går og er all over the place, hun burde være kamp træt!! Fordi jeg er i kæmpe søvn underskud, spiser jeg så dårligt. Jeg startede blandet morgenen ud kl5.30 med riskager, ost og pepsi max. Jep pisse sundt og nærende morgenmad! Så jeg tager selvfølgelig på pga min dårlige kost og det gør ikke ligefrem mit humør bedre. Jeg har aldrig været tynd, og det bliver jeg heller aldrig. Hvorfor er det så pisse svært, at acceptere? Jeg har kurver og sådan er og bliver det bare! Jeg har nærmest brugt hele mit liv på, at være på kur. Kan jeg da for fanden ikke bare acceptere, at jeg er som jeg er?!

English : I am in a crappy mood today because i only had 3-4 hours of sleep. Rosa is still not sleeping and I really don't know why?! Because I am constantly tired I eat crappy food. This morning I had cheese, rice crackers and a diet coke for breakfast?! So I am gaining weight and feel even worse. I have never been a slim person and I never will be. Why is it that hard to accept that I am a curvy person?


No comments:

Post a Comment