Friday, May 6, 2016

Solskin i Kbh

 Jeg er egentlig ikke stor fan af meget varme sommerdage. For det første fordi jeg ikke må være i solen pga min rosacea (jeg har faktor 100 på og bliver stadig ild rød i hovedet) og for det andet, er jeg ikke god i 25 grader og varmere. Men i går var lige tilpas for mig. Så vi nød at sidde i gården og tegne og lege. Senere tog vi bussen(som kun var 40 min forsinket - THANK U) ind til mr. moonshine, som var på arbejde i shine cellar'en. Godt jeg har en giga stor barnevogn, som kan rumme lidt af hvert. Jeg havde blandt andet en baby, karl the cowboy, bletaske, varer tæppe, legetøj og en hylde.
Vi havde lovet Kalle pizza til aften, og prøvede dominos (som lige er åbnet rundt om hjørnet fra os)
De havde faktisk glutenfri pizza, og den smagte super godt. Skønt endelig at have fundet et fast food takeaway sted, som har glutenfri mad, der smager godt.

english: I'm not really a big fan of very hot summer days. Firstly because I should not be in the sun because my rosacea (I use SPF 100 and is still tomato red in the face) and secondly, I am not good in 25 degrees and warmer. But yesterday was just perfect for me. So me and the kids enjoyed sitting in the courtyard and playing. Later we took the bus (which was 'only' 40 min delayed - THANK U) to mr. moonshine, who was at work in the shine cellar. Good thing i have a big ass pram where I can fit everything in. This is what was in/on my pram baby, karl the cowboy, diaper bag, toys, blankets, groceries and a shelf.

We had promised Kalle pizza for dinner and gave dominos a try (it just opened around the corner)

They actually had gluten-free pizza, and it tasted really good. Nice to finally have found a fast food takeaway place that has gluten free food that tastes good.










1 comment:

  1. Solskin er så dejligt! Og har det store plus at indholde d vitamin! :D

    ReplyDelete