Friday, June 10, 2016

Zzzzzzzz


Rosa sover desværre stadig ikke helt igennem, men det går lidt bedre (don't jinx it) Men jeg er dog stadig ramt af søvnmangel. Det jo fuldstændig sindssygt så lost man er uden søvn!! Jeg husker som en si, spiser så ekstremt dårligt og er lidt små cranky hele tiden. De sidste 2 nætter har Rosa sovet okay. Men til gengæld har Kalle haft vokseværk i benene, og det gør så ondt. Han har det meget i perioder. Så i løbet af natten er vi oppe og gå rundt om spisebordet et par gange (det plejer at hjælpe lidt), masserer hans ben og worst case får han en børnepanodil (som vores læge anbefalede) Nå men i nat var det så begge børn, som ikke kunne sove. Kalle havde vokseværk, og Rosa.....I don't know...hun vågnede hver 10. min og var utilfreds. Da jeg var oppe med Rosa for ca 15. gang tænkte jeg, F**K nu kan jeg simpelthen ikke mere. Jeg er så skide træt og min krop gør ondt overalt. Men det var Rosa selvfølgelig ligeglad med, så op på hesten og ud at lave morgenmad. Det er først her jeg opdager at klokken er 01.56?! WHAT ?! Nå men så går jeg da bare ind og putter Rosa igen, som selvfølgelig er total frisk og klar på at stå op. Så har nok fået på den gode side af 3 timers søvn sammenlagt. Jeg ved jeg brokker mig meget over søvnmangel og indmellem småhysteriske børn, men tro mig, jeg ville aldrig bytte det for noget. Det at have børn, er pisse hårdt men også så pisse fantastisk!!!!!

English:Rosa is still not sleeping all through the night but it is getting better(do not jinx it) But I'm still so behind on sleep. It is insane how much it effects you not getting enough sleep. My memory is so bad, I eat so much crappy food and I am little cranky from time to time. Rosa slept okay the past 2 nights but then Kalle had growing pains in the legs, and it hurts so bad. So during the night, we are up walking around the dining table a few times (it helps a little), massaging his legs and worst case he gets a child aspirin (which our doctor recommended) Well, last night both kids couldn't sleep. Kalle had growing pains, and Rosa ..... I do not know ... she woke up every 10 minutes and was unhappy. When I got up with Rosa for about the 15th time I thought, F ** K, I am done. I'm so freaking tired and my body hurts everywhere. Rosa obviously didn't care about that, so I got up to do breakfast. In the kitchen I realized that the time was 1:56am ?! WHAT?! Right then... so we were off to bed again but of course Rosa was wide awake. So I probably had 3 hours of sleep in total. I know i complain a lot about not getting any sleep and my kids having a tantrum sometimes but believe me I would never trade it for anything. Having children is so damn hard but also so freaking amazing.


No comments:

Post a Comment