Monday, June 20, 2016

Sommerhus














Min storebror og hans kone fejrede i weekenden, at de har haft deres smukke sommerhus i 20 år. Lørdag pakkede vi bilen, og kørte nord på. Dagen startede kold og blæsende, men det blev bedre hen af dagen. Vi kunne sidde udenfor til midnat - det er dansk sommer! Kalle var super happy, da han hang ud med sine fætre hele dagen! Rosa var også en fest abe og faldt først i søvn kl 23. Så regnede med, at hun så nok sov 'helt' til kl 6......Men nej nej. Rosa valgte at vågne kl 4, og jeg var så pisse træt. Jeg var så tæt på at begynde at hylde. Hold nu kæft hvor er det bare hårdt, at man ikke har fået sammenhængende søvn i 2 uger(måske nærmere 1år) Min søde svigerinde, som selv har 3 børn, tog Rosa efter morgenmaden, og sendte mig i seng. Hun fik så Rosa til at sove i 3 timer. Hvorfor er det lige, at hun ikke gider sove 3 timer, når jeg putter hende?!

English: My brother and his wife bought their summer house 20 years ago. So they decided to celebrate it with a little party.

No comments:

Post a Comment