Tuesday, June 28, 2016

Mere energi

 Tænker det her må give noget energi, som jeg virkelig trænger til. Rosa sover stadig ikke godt om natten, og vågner kl 5. Jeg kan ikke beskrive, hvor træt jeg er og hvor lidt energi jeg har. Desværre har det gjort at jeg har spist så usundt, og taget på. Så nu giver jeg den hele armen eller i hvert fald næsten hele armen med sundt mad. Jeg har prøvet 2 opskrifter, som faktisk smagte okay. I kan finde opskrifterne her og her  

English: Hoping this will gave me some energy. Rosa still not is sleeping all through the night and wakes up at 5. I can not describe how tired I am or how little energy I have. Unfortunately, this means I eat crappy food and gain weight. So this time i am really giving it my all or my almost all. I tried 2 recipes that turned out okay. You can find them here and here





No comments:

Post a Comment