Monday, June 13, 2016

Orlando

Jeg lavede dette indlæg for et par dage siden, hvor min rejse trang til USA var MEGET stor, og Kalle havde spurgt 2 gange :' hvornår skal vi til moonshineland igen'? Det har (desværre) slægtet Kalle på at elske USA.
 Jeg håber ikke at nogen synes, at det her er upassende, at lave denne post netop nu efter det fuldstændige meningsløse terror angreb i Orlando. Jeg hader terror!!!!! Det er den mest kujonagtige handling, og jeg bliver simpelthen så ked af det inden i, hver gang det sker. Det er så uretfærdigt og meningsløst. Denne gang ramte det Orlando. Orlando som jeg har rejst til så mange gange, og hvor jeg har familie, som jeg elsker og som betyder så meget for mig!! Det ramte de homoseksuelle. Jeg har mange homoseksuelle venner, og de er de mest dejlige, søde og fantastiske mennesker (Jeg forstår stadig IKKE, hvordan nogen mennesker har et problem med homoseksuelle?!) Jeg bliver så ked af det, og så pisse bange, for alt det had der er i verden! Jeg tror ikke, jeg havde tænkt over terror, før 9/11 skete. Men desværre er det gået hen og blevet noget som præger vores hverdag nu. Hvad er det for en verden mine børn skal vokse op i? Jeg prøver ikke at lade det påvirke mig for meget. Men desværre er jeg så småt holdt op med at tage metro og bus, jeg gør det kun hvis det er strengt nødvendigt. Hvilket er noget lort. Det er jo lige præcis det terroristerne vil have. Som min far har sagt siden 9/11 : 'vi skal ikke ændre os, og vi skal blive med at rejse, ellers så vinder de'. Og det skal vi!! Vi skal blive ved med, at rejse ud i verden og opleve en masse!!! Så snart der er råd booker jeg billetter til USA og til Orlando.

English: I did this blogpost a couple of days ago. Karl had asked me when we were going back to moonshine land, and I was dreaming of roadtrippin' in the US. I hope this blogpost is not offensive after the awful terror attack in orlando. I think terror attacks are the most cowardly act and I was so devastated to hear the news of this attack in Orlando. I've have a lot of family in Orlando that means the world to me. And i have many friends who are gay. It makes me so sad to see all this hatred in this world. It scares me to think what kind of world my kids are gonna grow up in. unfortunately these terror attacks makes me not want to take the bus or metro - and this is actually what these sick people wants us to do. They want us to get scared and stop take traveling with bus, metro and planes. They want us to change they way we live. I remeber my dad saying after 9/11 : 'we are not going change the we live. we are gonna keep travelling all over the world - otherwise they win'

So whenever we have the money - we are booking our trip to the US and Orlando. (the pictures are from our last roadtrip)



Billederne er fra vores roadtrip sidste år

 Take off from CPH

 Min familie i Orlando

roadtrippin'

donut break

beautiful Senoia, GA

Smoky Mountains

Gatlinburg, TN

moonshineland aka Ole Smoky Disterilly

de vildeste farver

den bedste milk shake

 Johnny Rockets

Rooftop pool med Onkel 
 
 trick or treat
 
 halloween

 På vej hjem efter den mest fantastiske rejse











No comments:

Post a Comment