Wednesday, June 1, 2016

How to do fashion & Storms magasin

Jeg var så heldig, at være inviteret med til et fantastisk event i Fredags. NannaPia har samarbejdet på mønstre, som de lancerede til eventet, og resultatet var så flot. Der var drømme kjoler, nederdele og toppe, som var spot on. Det blev holdt i else schneider fantastiske showroom, OMG hvor var der mange smukke ting! At holde eventet netop dette sted var med til, at gøre det hele endnu mere gennemført. Det er virkelig en smuk kollektion, som fremhæver de gode ting ved kvindekroppen. De fortalte om deres forhold til kjoler, vintage og kvindekroppen, og det var super inspirerende. Jeg gik derfra med et kæmpe smil og et lidt mere positiv syn på min egen krop, og det at 'man bare ikke er perfekt' faktisk er ok. Vi var så heldig at få den fineste goodiebag med de nye mønstre, og jeg kan ikke vente med at komme i gang.

English: went to an event last Friday to see the result of the collaboration between how to do fashion & storms magasin

It was such lovely event hosted in else schneider beautiful showroom. I got home with the amazing pattern from the collection, and I can't wait to get started. If you are in to vintage or beautiful dresses check out how to do fashion or storms magasin







2 of the most stylish and cool woman nanna & Pia





love!!!


Jeg kunne købe det hele - så mange smukke ting hos else schneider


 den smukkeste og mest gennemførte goodiebag ever!!







No comments:

Post a Comment