Monday, June 6, 2016

bryllup no 2

I weekenden blev en af mine allerbedste veninder gift, og det var den mest fantastiske dag/aften/nat. Alt var gennemført ned til den mindste detalje. Når brudeparret gør noget, gør de det ordentligt (de havde sørget for at alt mit mad var glutenfri og havde købt min yndlings GF øl -altså så pisse betænksomt). Jeg har ikke grædt, grinet eller danset så meget siden mit eget bryllup.
Festen fortsatte til kl 4 og den vil stå, som en af de bedste fester, som jeg har været til. Miss Sara og jack tak for den vildste aften!!!

wedding prep

the beautiful bride & her proud father

they ride in style


picture perfect

my handsome hubby

miss Sara - den smukkeste, dejligste, mest positive og omsorgsfulde person jeg kender

far & datter



halloooo

det dejligste brudepar



english: One of my best friends got married this weekend. Everything was perfect and down to every last detail. These two don't do anything halfway - it is always spot on

1 comment:

  1. Fantastisk aften... Smukke billeder af smukke mennesker til en smuk fest 🎈

    ReplyDelete