Sunday, September 25, 2016

Tivoli


















Jeg har ikke været så frisk de sidste par dage. Men jeg tog mig sammen og gik i tivoli med the kids og mr. moonshine. Min søde svigerinde havde sørget for fribilletter til os, og rabat på turpas. Jeg elsker at gå i smukke tivoli !!! Vi spiste en meget LET frokost på Price Dinner. Stedet er super cool og meget gennemført, men maden og priserne var ikke noget at råbe hurra for. Vi havde læst om den halv kedelige og dyre mad, men ville give det en chance. Desværre blev vi meget skuffet. Jeg gik lidt tidligere hjem med Rosa, Karl og Mr. moonshine skulle prøve de sidste ting. Efter aftensmaden ville Kalle og Mr. moonshine se en disney film..... men efter 20 min var de done. 

English: I haven't been feeling well the past couple of days. But I pulled myself together and went to tivoli with the kids & Moonshine. 

No comments:

Post a Comment