Sunday, September 25, 2016

1 år

I dag er det 1 år siden, at jeg giftede mig med min Mr. moonshine. Det var godt nok anden gang vi blev gift, og vi har nu været sammen i snart 22 år(?!), men den 26. september 2015 var helt speciel. Både fordi vi havde familie og venner med, men også fordi det blev gjort på en traditionel dansk måde. Min far førte mig op(..eller ned ?!) af kirke gulvet, og selvom om jeg havde frygtede det mere end noget andet, var det ikke så slemt. Jeg havde helt ondt i maven over, at alle folk skulle glo kun på mig og min far. Men jeg kom igennem det, og heldigvis var der kun 3-4 meters kirkegulv. Festen blev holdt præcis på den måde vi ønskede det : sydstatsagtigt, masse af (næsten) homecooked food og moonshine i massevis. Det var en fantastisk dag! Jeg føler mig meget heldig, tænk at blive gift med manden i sit liv 2 gange. Den ene gang på Graceland i Memphis, og anden gang i vestjylland med alle de mennesker, som vi elsker og som betyder alt for os!

English: Today is our anniversary. We got married a year ago for the second time. I feel very lucky to have married my dream moonshiner twice. First time at Graceland, Memphis and then in Denmark with all the people we love and care about.













No comments:

Post a Comment