Sunday, September 18, 2016

Florida


 Som i måske ved ELSKER jeg USA, men for gang i flere år, kommer vi ikke afsted her i efteråret.
Jeg elsker at rejse i efteråret og specielt til smoky mountains. Men vi har lige booket vores 'sommerferie' i januar, så the smokies må vente. Vi skal til FLORIDA woop woop!!! Mr. Moonshine fik mig overbevist om, at en roadtrip med lange køreturer er no go med 2 små børn(og især når den ene er en drama Queen). Så vi roadtrip'er rundt i Florida, ser familien og tager et par amusement parks. For første gang booker vi ikke en masse på forhånden. Jeg har normalt booket og planlagt alt ned til mindste detalje. Men da vi rejser i januar, og vejret kan være lidt skiftende, må vi se tiden an (men jeg har SELVFØLGELIG fundet de første 10 steder, som jeg gerne vil se). Vi har ikke fortalt Karl om rejsen endnu. Han ønsker sig en trunki kuffert i fødselsdagsgave. Så han får den med billetter til alle de ting, som vi skal prøve derover. Han snakker ofte om familien i USA, seaworld og alle de andre ting - som han har prøvet derover. Så tænker gaven falder i god jord.
The countdown has begun - om mindre end 4 måneder sidder vi på en strand i Florida!!!
English: we just booked our 'summer vacation' to Florida in January. Can't wait to go back


 



No comments:

Post a Comment