Monday, September 19, 2016

alone with the kiddos


Mr moonshine skal arbejde i Jylland hele denne uge. Så jeg skal selv afleverer, hente og lave mad. Jeg er så heldig at mr moonshine altid laver mad. Så for at gøre det nemt, har jeg handlet ved nemlig.com, så pisse nemt og smart. Jeg har blandet andet købt 'færdig lavet' mad (ja du læste rigtig færdiglavet mad). Men nogen gange skal det bare gå stærkt, og så har jeg mere tid med børnene. Derudover er weekenden blevet brugt på rengøring, tøjvask og hvad der ellers skulle ordnes. Nu ved jeg godt, at mange sidder i samme situation, eller værre. Men jeg er nok typen, som gerne vil havde styr på alt, og frem for alt UNDGÅ supermarkedet om eftermiddagen med 2 trætte børn!!! Eller de der fuldstændige kaotiske morgener, hvor jeg nok lige hæver stemmen for meget.
Så nu er madpakken smurt, tøjet lægger parat, knækbrødet bagt og morgenmads bordet dækket. Så er det vist også tid til, at komme i seng.......klokken er jo snart 22 (sagde Sophie på 80år)

English: Mr Moonshine is working out of town this week - so I am alone with kids. So this weekend have been to grocery shopping, cleaning and getting everything ready( I don't want to go to the grocerystore with 2 tired kids).


No comments:

Post a Comment