Wednesday, September 28, 2016

florida style


Ja ved godt der er over 3 måneder (præcis 109 dage) til, at vi skal afsted. Men man kan jo sagtens være i god tid med hensyn til at pakke. Bare rolig jeg er ikke begyndt, at pakke endnu. Men har sorteret hvilket sommertøj, som ikke skal pakkes langt væk. Havde fuldstændig glemt denne fine kjole. Min mor gav mig den for flere år siden. Min bedstemor har selv syet den og brugt den i 60erne, og den skal bare lige have et par nye knapper, så er den perfekt. Tænker den passer perfekt til Florida resort liv? Vi har bestilt overnatninger på Raleigh hotel de første par nætter. Jeg har altid beundret det hotel, og troede det var total pricy. Men 1500kr pr nat for den slags hoteller, synes jeg er fair. Vi har været i Miami med Karl en gang før, og jeg svor, at jeg ikke ville til Miami med børn igen.......Well well man har et standpunkt til man tager et nyt. Vi lander i Fort Lauderdale kl 20 og inden vi er igennem tolden og har fået udlejningsbil er klokken nok  22. Så vi orker ikke køre for langt, og Miami er kun 20-30 min fra lufthavnen. Nu må vi se om jeg fortryder 2 nætter i party town Miami med kids.

English: I just found this pretty dress that my grandma made in the 60s. I am thinking it would be perfect for the Florida resort life style? We just booked 2 night at the Raleigh Hotel in Miami. I've always admired that hotel - so i can't wait to stay there. I just hope 2 kids in party town Miami won't be awful.

Billedresultat for raleigh hotel miami beach

No comments:

Post a Comment