Monday, August 1, 2016

back to reality


Ferien er forbi, og jeg har fået job. Jeg startede i går, og det var fedt igen, at arbejde med børn og få kollegaer. Jeg/vi skal dog lige vænne os til, at jeg nu har 37 timer. Der er en masse logistik med at afleverer og hente børn. Mr moonshine arbejder rigtig meget for tiden med hans foto gigs og moonshine. Så han er meget væk, men heldigvis får jeg forstærkning i form af mine forældre. Nu skal vi bare lige finde en rytme og så kommer det til, at gå fint. Fordi jeg nu har fået job, har jeg forkælet mig selv. Min yndlings 'vintage pusher' har sendt 3 smukke vintage kjoler. Hun er spot on hver gang!! Derudover hjalp hun mig også med, at skaffe mine yndlings sko...hun er fantastisk. Hvis i er til smuk vintage og meget rimelige priser - så tjek Vintagechicdk


English: I got a new job and are excited about going back to working with kids. So now that I am working 37 hours a week, and mr. moonshine is also very busy right now -  we are trying to plan a new everyday with kids, work and a milion other things. Anyway because I got a new job - I treated my self to 3 pretty dresses from my favorite vintagechicdk

No comments:

Post a Comment