Wednesday, August 3, 2016

Summer nights












Jeg var i Ringkøbing i næsten 4 uger denne sommer. På grund af Mr. Moonshine's arbejde tog jeg ungerne med hjem til mine og hans forældre. Det var fedt at være sammen med familien og få en masse hjælp til ungerne. Desværre var vejret jo ikke super fedt, men vi havde dog en par dage inden vi rejste, som var super gode. Mine forældre bor lige ved Ringkøbing Fjord, og som de siger 'verdens smukkeste udsigt'. Og jeg må jo give dem ret i, at den ligger højt på listen.  Så min bror, forældre, mand og jeg nød udsigten og koldt glas hvidvin - sommer når det er bedste.

English: I was in Ringkøbing for almost four weeks this summer. Because of Mr. Moonshine's work, I took the kids back home to my and his parents. It was great to be with family and to get some help for the kids. Unfortunately, the weather was crap the first 2 -3 weeks, but we did have a couple of nice days before we went home. My parents live right by the fjord, and as they say - they have 'the world's most beautiful view'. And I guess i can agree that it is up there. So my brother, parents, husband and I enjoyed the view and a cold glass of white wine - summer at its best.

 

No comments:

Post a Comment