Saturday, August 13, 2016

One shitty week

Nå den her uge gik så lige hen og blev en lorte uge!! Da mr moonshine kom hjem i lejligheden i tirsdags havde vi haft indbrud. Han havde været væk  nogle timer, og vi snakker mellem kl 10-14 tirsdag DAG?! Alt var lukket og låst, men de var brudt ind af vores soveværelsevindue. De havde rodet alt igennem i soveværelset. Mine gamle fotos lå smidt ud over det hele, hvilket er så pisse krænkende. Tanken om et fremmede menneske der går rundt og roder i vores ting?! Hvad fanden bilder de sig ind? Det er 5. gang min mand får stjålet udstyr og hver gang skal vi ned med nakken! Vi har ikke en opsparing vi kan tage af. Hvorfor fanden kan nogen retfærdiggøre, at tage VORES ting som VI har arbejdet for, og bryde ind i VORES hjem?? Alle mine arve smykker og vielsesringe er væk. De tog endda 20kr i Karl's lille spiderman pung?! Det værste er, at jeg ikke føler mig tryg i mit eget hjem længere. Jeg er så træt af dumme, egoistiske røvhuller! Nå så fik jeg det ud!! (billederne er fra de sidste 2 ugers tid)

English: It has been a shitty week. We had a break-in this week. The A holes took all mr. moonshine´s gear and all my jewelry from my mom and grandma. I really feel violated and i don't really feel safe in my own home anymore. (The picture are from the past weeks)

 forkælede mig selv med blomster

 mr. moonshine var ude, så vi holdte picnic i stuen(med juledug)


 Kalle manden har lært at cykle uden støtteben... 25 min tog det!

 søskendetid

 min dejlige og betænksomme ven, Lotz kom med blomster & chips

 Fredags vin med frk Olsen - cheers to the end of a shitty week

No comments:

Post a Comment