Tuesday, August 16, 2016

USA

Karl har spurgt meget, hvornår vi skal til USA igen. Han kan virkelig huske meget fra vores rejser, og er endda begyndt at 'snakke' engelsk. Forleden spurgte jeg på engelsk mr. moonshine, om jeg skulle holde Kalle hjemme i dag. Kalle kiggede op på mig, og sagde 'ja det synes jeg mor'. Da jeg spurgte hvad jeg havde sagt, oversætte han fejlfrit. Så derfor er vi jo NØD til, at komme til USA (right?). Vores plan er at spare sammen og tage på roadtrip igen i det nye år. Vi har lige siddet og kigget billederne igennem, og OMG hvor vil jeg bare afsted NU!!! Nu er jeg jo så heldig, at have min fab fotograf mr.moonshine med på rejserne, og han tager jo de mest fantastiske billeder. I kan se dem her , her og her

English: Karl & I have been looking at old pictures from our US trips. Karl is starting to speak a little english and is very eager to learn.... so i guess we have an excuse to go, right?
 





































































































































































































































































No comments:

Post a Comment