Tuesday, March 22, 2016

snack attack





Karl er ikke altid tosset med sundt mad. Nogle gange elsker han gulerødder, og andre dage nægter han at spise dem. Jeg prøver, at gøre hans snack måltider sunde og sjove, men synes det er lidt svært nogen gange. Jeg synes, at man bliver påvirket hele tiden af, at alt skal være økologiske og sukkerfri. Det sker altså ikke altid herhjemme. Ikke fordi jeg ikke vil købe økologisk, men nogen gange har de bare ikke økologisk. Og sukker ja den er tricky(det kan vist blive en blogpost for sig selv en dag)!!! Jeg bliver måske stemplet, som dårlig mor nu, men Kalle får altså sukker. Han får slik, is og chokolade som vi gør(selvfølgelig ikke lige så meget....eftersom jeg æder en guldbare om dagen)
Anywho jeg elsker at blive inpireret på insta og pinterest. Så her er mine 'maybe not worthy to insta' snacks til Kalle fra de sidste par dage.

English: Trying to make Kalle's snacks healthy and fun. Here is a few from the last couple of days.

No comments:

Post a Comment