Thursday, March 10, 2016

Moonshine

Mr. moonshine og min bror skulle på messe med Ole Smoky Moonshine i Jylland. Planen var at jeg skulle hjælpe dem. Men pga den lille drama queen, måtte jeg melde fra. Hun er så morsyg, og skriger hysterisk hvis jeg går. Nu tænker i nok, jaja  men det gør alle børn og så holder de op...... det gør Rosa bare ikke. Jeg kan lige så godt sige det : hun er den vildste drama queen (fuck forstil jer lige hende, som 2årige.....) heldigvis sprang min søster til og hjalp dem. I stedet for fik jeg set en masse af vores familie



Jeg hjalp dog med at lave 'opskrift videoer' ....eller jeg trykkede på REC knappen




 supporting moonshine!


I was supposed to help out mr. moonshine and my brother back home but because of the little drama queen I had to cancel. But I did get to see a lot my family





No comments:

Post a Comment