Thursday, March 10, 2016

Hmm....

Det er nu lidt over en uge siden, at Rosa fik lagt dræn. Det gik godt og lægen fjernede en masse væske fra hendes øre. Det var pisse hårdt, at se det lille mennesker komme døse hen og være helt væk. Heldigvis havde jeg min svigermor med, da mr. moonshine var i Jylland (han tog til Jylland om morgenen med Kalle, som lige var vågnet med 39,7 i feber. De kørte til Jylland, så mr. moonshine kunne få ordnet noget arbejde, og Kalle kom hjem til min mor og blev forkælet)
Jeg havde lovet mig selv, ikke at have de store forventninger til det her. Mange havde sagt, at du kan mærke forskel med det samme. (Da Karl fik dræn i, gik der et pænt stykke tid inden, vi mærkede nogen forandring) 
MEN jeg forventede nok, at vi ville få mere søvn! Vi har ikke haft en 'god' nat i flere måneder og desværre har drænet ikke hjulpet på det endnu. Hun er dog blevet lidt roligere om dagen, og bedre til at lege i stedet for at hænge på mig. 
Vi skal til tjek i næste uge, og så må vi se. Måske skal hun lige vænne sig til det, og af med de dårlige vaner hun har fået. Det vigtigste er selvfølgelig, at hun ikke har ondt. 


Rosa got a drainage in her ears a week ago. The nights are still the same - no sleep. We do feel she is more happy and not as whiny as before.
we got a check up next week - so we'll have to see what they say.

 

No comments:

Post a Comment