Wednesday, March 30, 2016

Saying goodbye to favorite things

I dag skal jeg sige bye bye til 2 af mine ynglings ting. Jeg har prøvet i flere dage, men det er så pisse svært! Mine elskede sko fra payless shoesource, som er mit 5. par. Jeg elsker de her sko, de passer til mine kjoler og størrelsen passer. Jeg bruger str 41 og det er røv svært at finde sko til mig. Så da jeg fandt de her fra payless til 29.99 Dollars var min lykke gjort. De er nu så slidte og er ved at falde fra hinanden, men jeg kan bare ikke nænne at smide dem ud. Men altså jeg ligner en vagabond med de sko. Så nu kommer de i skraldespanden.


Min anden ting, som jeg siger bye bye til er min ven Tom's chokolade. Jeg har nok sørget for, at Toms omsætning er steget pænt meget siden Rosa blev født. Toms mælkechokolade er glutenfri og den eneste jeg kan lide af glutenfri chokolade. Så på en eller anden måde, har jeg overbevist mig selv om, at det er helt OKAY at spise den chokolade. Altså fordi jeg ikke må få alt det andet(burger, pizza, crossaint, slik osv). MEN sådan fungerer tingene jo ikke. Jeg er jo i gang med 'projekt ammestop' nu, så nu kan jeg heller ikke bruge amning, som undskyldning længere. Så nu må jeg få lidt chokolade i weekenderne eller hvis jeg bager (tænker at bage cookies i morgen). Håber virkelig at jeg kan tage mig sammen, og sige bye bye til Toms....ihvertifald i hverdagen eller i de mængder jeg spiser nu!
 

English: I am saying bye bye to 2 of my favorite things. My lovely shoes from Payless that actually fits me in a size 11. I have a hard time finding pretty shoes in a size 11. The other thing is my favorite chocolate(gluten free) that I eat way too much off. damn i've spend A LOT of money on Toms chocolate....probably the same amount a (cheap) plane ticket costs to the US.

No comments:

Post a Comment