Monday, April 18, 2016

Kids vs craziness

Jeg har i dag ikke ammet i 1 uge, og hold nu op, hvor jeg troede, at så var det det. Men nej nej så nemt skal det ikke være!!! Jeg tror stadig jeg producerer mælk, for mine bryster gør så mega fucking ondt!! Bare man kigger på dem gør det ondt. Så forstil dig, at man har 2 børn, som konstant kravler rundt på en. Jeg troede at kroppen selv regulerede det, når barnet ikke fik mælk mere. Well  Måske er min krop bare liiiidt langsom til, at fatte det? Rosa har egentlig taklet det ok. Hun kan stadig godt blive tøse sur og kyle sutten fra sig, når hun ikke får noget bryst. Jeg har været hardcore og har ikke givet mig. Nu er vi så langt. Jeg starter sgu ikke fra scratch igen efter al det her. I forhold til nattesøvnen, synes jeg ikke det har hjulpet meget. Hun vågner stadig mange gange om natten. Så vi kører stadig på lidt søvn, og en utrolig kort lunte( bare spørg Kalle og mr.moonshine) Jeg kan virkelig være en sur kælling lige for tiden. Altså vi snakker sådan en type, som flegner over det mindste ting. Jeg elsker Kalle og Rosa overalt på denne jord! De er bedste jeg har og det bedste, der er sket for mig. Men OMG hvor kan de også bare hyle mig fuldstændig ud af den. Jeg tror virkelig der er en grund til, at babyer og små børn er så damn cute..... Ellers ville folk nok ikke få flere børn.





English: Today I have not breastfed for 1 week, and I thought that was it. But no no it is not that easy !!! I think I still produce milk because my breasts hurts like hell!! Just looking at them hurts. Just imagine that you have two kids who constantly crawl on top of you. I thought that the body regulated the milk production when you stopped breastfeeding. Well maybe my body is a bit slow to grasp it? Rosa still gets pissed of and throws the pacifier when she is not getting any. I have been firm no matter how much she cries. We have come this far - I am not starting from scratch after all this. Unfortunately the sleeping is not any better. She still wakes up every 3. hour. So we are still running on very little sleep and an incredibly short fuse (just ask Kalle and mr.moonshine) I can be such a nag. I love Kalle and Rosa more than life itself! They are my everything and the best thing that ever happened to me. But OMG they can make you go crazy. I think there is a reason why babies and kids are so damn cute ..... Otherwise people would probably not have anymore children

3 comments:

  1. Sophie! You make me laugh. Thanks for being so honest about life with kids.

    ReplyDelete
  2. Sophie! You make me laugh. Thanks for being so honest about life with kids.

    ReplyDelete
  3. Thank you so much! That means a lot to me:)

    ReplyDelete