Monday, April 4, 2016

home tour part 1









Vi har boet på Frederiksberg i snart 7 år, og jeg tror aldrig jeg flytter herfra. Man skal aldrig sige aldrig....men jeg elsker virkelig det her sted. Selvfølgelig kan man altid drømme om en
 stor fed New Yorker lejlighed med kæmpe altan til ingen penge(not gonna happen) Mange af vores venner har købt hus og flytter lidt udenfor Kbh. Jeg er så glad på deres vegne, men bliver også lidt trist, da jeg virkelig kommer til at savne dem. De flytter ikke langt væk, men det bliver bare ikke helt det samme, hvor man lige pludselig kommer forbi. Damn man er lige pludselig ved at være rigtig voksen! Hverken jeg eller mr. Moonshine har en drøm om, at flytte i hus. Hvilket nok er godt, da vi aldrig får råd til, at købe et hus her i København/Frederiksberg. Jeg kan slet ikke forstille mig os i et hus. Misforstå mig ikke pladsen og haven er vældig tiltalende, men bare ikke nok til at flytte herfra. Vi elsker vores dejlige naboer, og vores fine gård, hvor ungerne leger på kryds og tværs. Det giver mig en kæmpe tryghed, at vide der er folk omkring mig. Jeg vil aldrig bryde mig om, at være alene hjemme i et hus. Jep jeg er en kæmpe bangebuks og har kun EN gang været alene hjemme, mens jeg boede hjemme hos mine forældre. Der låste jeg mig inde på værelset med min hund, et bælte og en cola flaske(det var dengang da halv liters var glasflasker) og så var jeg klar til, at forsvare mig. Nu skal det siges, at jeg kommer fra en lille by i Vestjylland, og der skete selvfølgelig ingenting.
Selvfølgelig ville vi gerne have et værelse mere, og mere opbevarings plads. Men vi har 107 km2 og det fungerer ganske fint. Det bliver først lidt tricky - når børnene skal have hver deres værelse. Men den tid den sorg, og det er absolut muligt at løse. ANYWAY tænkte jeg ville lave en lille Tour af lejligheden. Touren starter i vores stue og spisestue. Jeg ville gerne køre en gennemført 50er stil, men det bliver for mørkt i vores stue lejlighed, og umuligt med 5 tons legetøj. Så det er lidt en blanding af det hele. 
Malerierne er lavet af min mor Eva Bay og billederne på væggen er taget af mr.moonshine juulp

english: a little tour around our living room/dining room

No comments:

Post a Comment