Thursday, April 14, 2016

chokolade vs blomster



Jeg har i dag ikke fået chokolade i 4 dage! Det lyder nok ikke af meget, men det er det for mig. Jeg skrev jo her for ca 2 uger siden, at jeg droppede chokoladen. Well det gjorde jeg så ikke. Jeg har spist minium 1 guldbarre om dagen, hvilket ikke er særlig sundt!! Men jeg bruger kontant den undskyldning med, 'jeg må heller ikke spise noget spændende pga cøliakien, så derfor må jeg godt'....and its gettin' old. Nu har jeg snart haft cøliaki i 2 år og det ændrer sig jo aldrig. Men damn det er hårdt at undvære den chokolade. I dag har været virkelig svær, fordi det har været en lorte dag. Jeg fik ingen søvn i nat, Rosa har hængt på mig hele dagen og så skreg Kalle og Rosa om kap hele eftermiddagen. Så jeg har 4 gange nu været på vej i føtex for at købe mit chokolade fix. MEN jeg har ikke gjort det, og nu har føtex lukket. Anyway jeg har nu fundet min erstatning: blomster (ikke til at spise). Jeg troede aldrig, at jeg skulle blive den type, som går op i blomster. Men jeg bliver simpelthen så glad af at se på friske blomster. Lejligheden ser bare friskere og mere indbydende ud med blomster. Og så tænker jeg, at det vel også er en MEGET sundere form for 'fix'.
Så når jeg er ude at handle og craver chokolade, smutter jeg forbi min ynglings blomster butik på værnedamsvej blomsterskuret
Håber jeg kan holde det!!

English: I have been eating too much chocolate, and it really needs to stop! So every time I feel like buying chocolate I buy fresh flowers. I love the way my home looks with fresh flowers. And I thinking it is way more healthy with flowers than chocolate

No comments:

Post a Comment