Wednesday, February 8, 2017

to blog or not to blog?

 

 Jeg ved ikke om der stadig er nogen, som følger med her længere? Det er efterhånden 100 år siden jeg har blogget. Jeg startede egentlig bloggen for, at have noget kreativt ved siden af mit arbejde. Derudover kunne begge hold bedsteforældre, søskende og familien rundt i Danmark og USA følge med i vores hver dag. Jeg har derfor aldrig været særlig kontinuerlig i mine post blot blogget, når jeg havde noget at dele. Men med 2 børn og deltidsjob, synes jeg ikke der er tid til at være super kreativ - og det går mig meget på. Jeg savner virkelig at være kreativ og have overskud til at være det. Så jeg har derfor overvejet om, jeg skulle stoppe bloggen og sige, at det var det. Men omvendt følger jeg mig heller ikke klar til det nu. Hmm to blog or not to blog..... tricky. Jeg tror dog den ender på to blog... for now anyway. Så håber du stadig vil kigge med.

English: I've been debating to blog or to stop. Being a working mom and having 2 kids don't leave a lot time to be creative. I started blogging to have a creative outlet and i miss it a lot. So i am trying to find time to do it all - and to be better at blogging & just being creative again.
 

No comments:

Post a Comment