Sunday, February 26, 2017

Favorites






Min brune vase er fra min og min svigerindes vintage butik, som vi havde sammen for nogle år siden. Åh hvor jeg elskede den butik, selvom det var pisse hårdt økonomisk. Vinder jeg i lotto, vil jeg nok åbne sådan en butik igen!
Vi har fået nye barstole til vores 'bardisk'. De er fra mine forældres kælder, hvor de har en 'pub'(aka der hvor vi har festet siden 9.klasse). Så de stole har været igennem pænt mange fester, og har da også lige fået et minde med på vejen. Jep jeg var stor fan (vi snakker kæmpe fan, hysterisk og til tider lidt for crazy) af Axl Rose i 90erne. Så jeg har da lige ridset AXL på sædet af den ene barstol. Måske man skulle male det på et tidspunkt? Men omvendt er det jo også et meget sjovt minde. Anyway det er hurtigt blevet favorit stedet, at sidde for både ungerne & os. Hvis det stod til Rosa & Karl spiste de i 'baren' hver aften.
 Jeg elsker min eller det er vel Karls lyserøde Elvis bil, som vi købte, da vi blev gift på Graceland. De 2 vintage figurer købte vi, da vi var på Amish roadtrip igennem Pennsylvania. I øvrigt en spændende og smuk tur, som kan anbefales.

English: some of my favorite things in our home

No comments:

Post a Comment