Monday, February 20, 2017

Disney

På vores ferie i Florida var vi i 3 amusement parks blandt andet i Disney's Magic Kingdom. Disney er rigtig hyggelig og meget børnevenlig. Vi var så heldige, at nogle af vores bedste venner også var på ferie i Florida. Så vi tog sammen i Disney, og det var super fedt. Karl var virkelig glad for, at have en på hans egen alder med. Vi lejede en vogn hvor Vigga og ham kunne sidde i, som var en ganske god investering. Der er SÅ mange mennesker og det er bare lettere, at køre børnene rundt. Vi var i Disney fra 9-18, hvilket er en lang dag for ungerne....og de voksne. Jeg kan sagtens anbefale Disney, da det virkelig er et 'happy place', og jeg elsker deres fine parades. Det er virkelig fedt, at se børnene møde deres favorit figur. Men hold nu op hvor er der mange mennesker!! Der var rides hvor ventetiden var på 100 min, og vi ventede 40 min på, at møde Rapunzel. Heldigvis var ventetiden på de fleste kidfriendly rides 'kun' 15-35 min. Men det er lang tid for en på 4 og en på 5. De klarede det dog virkelig flot, tror ikke de brokkede sig en eneste gang. En anden ting er priserne! Det koster ca 2200kr for 2 voksne og 1 barn. Så kommer der 20 dollars i parkering, maden er latterlig dyr og så er man jo NØD til, at købe 2 latterlige lysende ting til 200kr. Nå men alt i alt var det en super dag, og børnene nød det.....og det var jo ligesom det der var meningen.















1 comment:

  1. Ahhh. Gode minder om en topfed tur. Tak for det hele������ - Jakob

    ReplyDelete