Monday, September 11, 2017

I heart Florida

Jeg har siddet foran skræmen de sidste 2 dage pga Irma. Jeg har familie i Florida og har været på de bedste og smukkeste ferier i Florida. Det er forfærdeligt at se de ødelæggelser irma har påført. Lige nu er den på vej mod Orlando og Tampa. Erich, min mors moster's barnebarn er lige nu på besøg hos os i Danmark. Han bor til dagligt i Tampa, og følger situationen på nettet. Han tager det heldigvis meget rolig, som han siger ' vi er jo vant til orkaner'. Jeg kan slet ikke sætte mig ind i, hvordan det må være at miste sit hjem eller at hele ens by eller ø bliver total ødelagt. Orkanen er begyndt at blive svækket og forhåbentlig bliver det 'kun' materielle skader der sker.










English: Praying for my family and all of Florida. I have family visiting from Tampa right now, so we are following Irma's path and hoping it will not do too much damage. 

No comments:

Post a Comment