Sunday, October 9, 2016

weekend

Damn jeg er ved, at være så træt af al det her sygdom!! Kalle har haft feber i over en uge nu, jeg er stadig ikke frisk  og nu er Rosa blevet dårlig. Så vi kører lidt på pumperne herhjemme, og får ikke meget søvn. Karl bliver 5 år på tirsdag, og jeg kan ikke bære, hvis han er syg på sin fødselsdag. Vi har fejret hans fødselsdag i USA de sidste par år, så han går meget op i, at være i bhv på dagen. Vi kører ud i skovbørnehaven med snacks, og tager ham så med hjem. Vi har inviteret familien om aftenen, og så holder vi 2 gange fødselsdage senere i Oktober. Så der har lige været 1000 ting, som skulle ordnes. Lørdag tog jeg mig sammen, og fik handlet en masse og ordnet alle Kalle's gaver. Nu mangler jeg lige det sidste, og så er vi klar.....tror jeg 

english: we've been sick on and off for more than a week now. None of us feel on top but we have to!!! Karl's Bday is tuesday. So i've been busy doing all the shopping for his big day.


 fredags outfit på arbejde

 blev skiftet til min walmart outfit hjemme

 homemade øko falafel og de er glutenfri

 no more room on this bike

 batch no 14 - prøver at finde god gf vaffel opskrift.....not happening

mr. moonshine har introduceret Kalle til xbox......lidt mod min vilje

No comments:

Post a Comment