Wednesday, July 6, 2016

Lately


Vi kørte mod Jylland i torsdags, og lavede et pit stop i Odense. Mr. Moonshine skulle fotograferer fodboldspillerne i OB. Så mens han arbejdede tog vi andre i ZOO. Det var selvfølgelig lorte vejr, men tror mest det var mig det generede.  
Jeg synes Odense Zoo er en dejlig tilpas størrelse. Vi var der i 2-3 timer, og nåede at se det hele.


 lørdag tog vi til Rock i Ringkøbing og gav den gas til min yndlings danske band Gnags. Skønt at feste mine søskende, forældre og venner


Mr.moonshine nyder min bror's skøn sang.....oder?


 Ungerne nyder at have deres fætter og kusiner lige rundt om hjørnet....eller i hvert fald tættere på end KBH. Kalle og hans fætter Mads var ALENE i bio.  Karl gik virkelig meget op i, at de bare selv skulle afsted. Crazy han er så stor nu, at det ikke er noget problem( jeg kørte dem selvfølgelig derned, fulgte dem ind og hentede dem.... og Mads er 13år.... så måske er det ikke så crazy?)



 Vejret har ikke været super godt. Det blæser en pelikan og er pisse koldt. Så det er begrænset hvor meget vi er udenfor. Havde ellers forestillet mig, at vi skulle ned til vandet og leget med sand hver dag..... men nej. Lorte danske sommer!!! 


Tirsdag var en crazy dag på den gode måde, som blevet fejret med skovens guld. 4 timers kørsel til Kbh, 45 min i Kbh, og så 4 timer hjem. Men mere om det senere. 


 English: we are back home in jylland. The weather is crap like a typical danish summer. So Karl went to the movies with his cousin all on his own. We went to a small music festival with my family and Tuesday was a crazy day... in a good way. More on that later!

No comments:

Post a Comment