Monday, January 4, 2016

Jul

 Det er altid lidt af et puslespil at få julen til at gå op. Vi er min lillebror, mig og så mine 3 ældre søskende, som ikke har samme mor som os. Vi er super heldige fordi mine forældre og min far's ekskone og mand, har et rigtig godt forhold til hinanden. Så hvis vi ikke fejrer jul sammen, ser vi næsten altid hinanden til julefrokost i juledagene.
 Nå men i år fejrede vi det hos min svigerfamilie og havde en dejlig aften. Karl var lykkelig over, at skulle holde jul med hans fætter Mads og kusine Mathilde. Og hold nu op hvor er det fedt, at se børn åbne gaver op. (Jeg er faktisk blevet så gammel, at det er langt federe at se Kalle åbne gaver end at åbne min egne) Nu ser Kalle ikke super happy ud på billederne... men han var altså et stor smil hele aften. Tror bare han blev liiiidt træt af, at der skulle tages billeder hele tiden.

We celebrated christmas at my in-laws and had a lovely evening with family, good food and lots of presents








No comments:

Post a Comment