Friday, June 17, 2016

Et lille sko problem

Mr. moonshine har været på job på Bornholm, så vi var tidlig oppe i morges. Faktisk utrolig tidlig!! Rosa valgte at starte festen kl 5 og tak for det. Så afsted med ungerne og i HM for, at købe nye sko til Kalle. Og ja jeg køber billige sko til ham. Jeg havde ellers købt 2 par fine Nike sko til ham i USA. Men efter et par uger er alle hans sko ødelagt, og jeg mener ALLE hans sko. Sådan er det vel når man er en dreng, der går i skovbørnehave og elsker at bremse cyklen med sin fod/sko. Anyway Karl synes selvfølgelig at Minions skoene bare var de fedeste. Og er der noget jeg ikke er fan af, er det minions, superman, powerranger og turtles(hvad sker der med den meget kikset grønne farve) Nå men jeg kan jo ikke nægte drengen det, når det nu er det han gerne vil have. 
Så denne gang gik vi på kompromis, kalle valgte minions og jeg valgte sailor sandal.
  win win

English: I got Kalle new shoes. He got a pair of Nike a couple of weeks ago and they are a complete mess. So i went to HM to get some new and cheap shoes (they will look like crap within 2-3 weeks). Unfortunately he loves minions, power rangers, spiderman and turtles....I don't! But sometimes you gotta compromise. So he got the minions and the cute sailor sandal. win win
 


 see what i mean?

 not loving the minions

No comments:

Post a Comment